Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Лагоцька Н. Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин / Н. Лагоцька, О. Мигаль // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12%283%29__51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лагоцька Н. Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин / Н. Лагоцька, О. Мигаль // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |