Наукова періодика України Економічний аналіз


Мирошниченко Ю. 
Маркетинговий підхід до визначення потреб користувачів транспортних послуг / Ю. Мирошниченко, В. Яковенко // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 345-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11%282%29__70
  Повний текст PDF - 145.852 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мирошниченко Ю.
  • Яковенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мирошниченко Ю. Маркетинговий підхід до визначення потреб користувачів транспортних послуг / Ю. Мирошниченко, В. Яковенко // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 345-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__70.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мирошниченко Юлія Олександрівна (економічні науки)
  • Мирошниченко Юлія Володимирівна (економічні науки)
  • Яковенко Валентина Григорівна (економічні науки)
  • Яковенко Владислав Сергійович (економічні науки)
  • Яковенко Валентин Петрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського