Наукова періодика України Економічний аналіз


Окландер Т. 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63
  Повний текст PDF - 197.06 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__63.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського