Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Окландер Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__63.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |