Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Семенча І. Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами / І. Семенча, Є. Скворцова // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(3). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%283%29__22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Семенча І. Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами / І. Семенча, Є. Скворцова // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(3). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(3)__22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |