Наукова періодика України Директор школи, ліцею, гімназії


Загородня Л. 
Динамічна модель "школи сприяння здоров'ю" в дії / Л. Загородня // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_14
Висвітлено десятирічний досвід втілення концепції експериментальної діяльності педагогічним колективом ЗОШ № 44 м. Дніпродзержинськ щодо створення динамічної моделі школи здорового способу життя за умов техногенних небезпек великого промислового міста. Детально розглянуто функціонування поданої у вигляді схеми моделі діяльності школи культури здоров’я. Охарактеризовано її компоненти: моніторинг стану здоров’я школярів, використання здоров’язберігальних технологій, система виховної роботи, реалізація шкільних традиційних проектів, психологічний супровід навчально-виховного процесу (просвітницький, профілактичний, психодіагностичний, корекційно-відновлювальний, консультування, організаційно-методична робота). Наведено приклади застосування методу проектів як засобу особливого педагогічний впливу, що дозволяє активізувати діяльність як класних колективів, так і кожного учня.Освещен десятилетний опыт воплощения концепции экспериментальной деятельности педагогическим коллективом школы № 44 г. Днепродзержинск по созданию динамической модели школы здорового образа жизни в условиях техногенных опасностей крупного промышленного города. Подробно рассмотрено функционирование модели деятельности школы культуры здоровья, представленной в виде схемы. Охарактеризованы ее компоненты: мониторинг состояния здоровья школьников, использование здоровьесохраняющих технологий, система воспитательной работы, реализация школьных традиционных проектов, психологическое сопровождение учебно-воспитательного процесса (просветительское, профилактическое, психодиагностическое, коррекционно-восстановительное, консультирование, организационно-методическая работа). Приведены примеры применения метода проектов как средства особого педагогического воздействия, позволяющего активизировать деятельность как классных коллективов, так и каждого ученика.SPH-school works as a school of health culture near 20 years. Along 10 years, it introduces with success conception of experimental activity connected with Seating dynamical model of "healthy way of life" school in conditions of technogenic dangers produced by a great industrial town. The problems of retaining and enhancement of children's health in the school are situated on the first place. All the teaching and educational activity is constructed on the base of modeling the system of healthsaving teaching and educational technologies.
  Повний текст PDF - 760.19 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Загородня Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Загородня Л. Динамічна модель "школи сприяння здоров'ю" в дії / Л. Загородня // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Загородня Людмила Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського