Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Рябова Т. А. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_32 Розглянуто проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а не на врахування екологічних потреб, розвиток та просування екологічних товарів. Різні українські підприємства та організації використовують екологічний маркетинг для просування власних брендів, але водночас спостерігається певне зловживання термінами "еко", "біо", "органік" і т. д., що негативно позначається на концепції екологічного маркетингу у цілому. Впровадження концепції екологічного маркетингу надасть змогу підприємствам сформувати попит на екологічно чисті товари для орієнтації товарів і послуг підприємства на задоволення екологічних потреб споживачів і водночас забезпечити екологічний розвиток. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рябова Т. А. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |