Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Громова О. В. Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства / О. В. Громова, Є. В. Бічева // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_21 Розглянуто теоретико-практичні засади репутаційного менеджменту. Актуальність вибраної теми зумовлена тим, що формування іміджу, створення ділової репутації підприємства й управління особистою репутацією керівника є важливими нематеріальними ресурсами підприємства та потребують подальшого розвитку. У сучасному світі репутація - це явище, яким можна впевнено керувати. Для цього й існує репутаційний менеджмент - комплекс заходів, спрямованих на формування, підтримку і захист доброзичливого ставлення громадськості до організації. Розроблено рекомендації щодо формування системи репутаційного менеджменту сучасного підприємства. Репутаційний менеджмент є дієвим інструментом, який необхідно використовувати як працівнику, так і підприємству. Ефективно розроблена стратегія репутаційного менеджменту надає змогу одержати довгострокові конкурентні переваги підприємства, збільшує його ефективність і сприяє популяризації на ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Громова О. В. Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства / О. В. Громова, Є. В. Бічева // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |