Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Соловйов І. О. Формування стратегії управління інноваціями туристичного підприємства: теоретичний аспект / І. О. Соловйов, Н. В. Петрушенко, О. В. Яковенко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_15 Висвітлено особливості формування стратегії управління інноваціями туристичного підприємства (ТП). Розкрито теоретичний аспект на основі сучасного економічного розвитку туристичної галузі. Розглянуто основні підходи науковців до ефективного управління інноваційною діяльністю на ТП. Визначено найбільш впливові чинники формування стратегії управління інноваціями ТП. Узагальнено модель структурного планування стратегічного управління інноваціями ТП з урахуванням складника "інновації". Запропоновано нове трактування поняття "інновації туристичного підприємства". Надано рекомендації щодо підвищення управління інноваціями ТП. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соловйов І. О. Формування стратегії управління інноваціями туристичного підприємства: теоретичний аспект / І. О. Соловйов, Н. В. Петрушенко, О. В. Яковенко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |