Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Garus I. D. The Potential Of Reading Approach Instruction In Raising Learners’ Linguistic Awareness / I. D. Garus, T. G. Solopova // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Garus I. D. The Potential Of Reading Approach Instruction In Raising Learners’ Linguistic Awareness / I. D. Garus, T. G. Solopova // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |