Наукова періодика України Духовність особистості: методологія, теорія і практика


Garus I. D. 
The Potential Of Reading Approach Instruction In Raising Learners’ Linguistic Awareness / I. D. Garus, T. G. Solopova // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_8
  Повний текст PDF - 273.483 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Garus I.
  • Solopova T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Garus I. D. The Potential Of Reading Approach Instruction In Raising Learners’ Linguistic Awareness / I. D. Garus, T. G. Solopova // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського