Наукова періодика України Духовність особистості: методологія, теорія і практика


Рамзані Е. В. 
Роль художньо-образного пізнання педагогічної дійсності в контексті формування психологічної компетентності майбутнього вчителя / Е. В. Рамзані // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 3. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_3_15
  Повний текст PDF - 273.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рамзані Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рамзані Е. В. Роль художньо-образного пізнання педагогічної дійсності в контексті формування психологічної компетентності майбутнього вчителя / Е. В. Рамзані // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 3. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського