Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Рамзані Е. В. Роль художньо-образного пізнання педагогічної дійсності в контексті формування психологічної компетентності майбутнього вчителя / Е. В. Рамзані // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 3. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_3_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рамзані Е. В. Роль художньо-образного пізнання педагогічної дійсності в контексті формування психологічної компетентності майбутнього вчителя / Е. В. Рамзані // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 3. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |