Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Головаха Е. 
Альтернативный социологический словарь / Е. Головаха // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_3_17
  Повний текст PDF - 97.176 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головаха Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головаха Е. Альтернативный социологический словарь / Е. Головаха // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського