Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Дембицкий С. Введение в проблематику исследований смешанного типа / С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 143-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2015_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дембицкий С. Введение в проблематику исследований смешанного типа / С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 143-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2015_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |