Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Шульга А. 
Структура и борьба символических универсумов / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 116-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_8
  Повний текст PDF - 211.732 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга А. Структура и борьба символических универсумов / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 116-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського