Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Шульга А. Предварительные замечания к реинтерпретации понятия "символический универсум” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 4. - С. 122-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульга А. Предварительные замечания к реинтерпретации понятия "символический универсум” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 4. - С. 122-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_4_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |