Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Жуленева О. 
Культурные универсалии, инвариантность и эквивалентность: их роль в реализации кросс-национальных исследований / О. Жуленева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_3_11
  Повний текст PDF - 188.952 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жуленева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жуленева О. Культурные универсалии, инвариантность и эквивалентность: их роль в реализации кросс-национальных исследований / О. Жуленева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жуленьова Оксана Вадимівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського