Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Пипич О. 
Социальные круги в исследованиях социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения) / О. Пипич // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 127-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_11
  Повний текст PDF - 266.029 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пипич О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пипич О. Социальные круги в исследованиях социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения) / О. Пипич // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 127-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського