Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Пипич О. Социальные круги в исследованиях социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения) / О. Пипич // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 127-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пипич О. Социальные круги в исследованиях социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения) / О. Пипич // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 127-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |