Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Шульга А. 
Об использовании термина "феноменологическая социология”: аргументация "за” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_10
  Повний текст PDF - 219.298 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга А. Об использовании термина "феноменологическая социология”: аргументация "за” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського