Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Шульга А. Об использовании термина "феноменологическая социология”: аргументация "за” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульга А. Об использовании термина "феноменологическая социология”: аргументация "за” / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |