Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Хижняк А. 
Социальные отношения в турбулентное время (заметки с X Конференции Европейской Социологической Ассоциации) / А. Хижняк, А. Шестаковский // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_13
  Повний текст PDF - 148.243 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хижняк А.
  • Шестаковский А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хижняк А. Социальные отношения в турбулентное время (заметки с X Конференции Европейской Социологической Ассоциации) / А. Хижняк, А. Шестаковский // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського