Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Хижняк А. Социальные отношения в турбулентное время (заметки с X Конференции Европейской Социологической Ассоциации) / А. Хижняк, А. Шестаковский // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хижняк А. Социальные отношения в турбулентное время (заметки с X Конференции Европейской Социологической Ассоциации) / А. Хижняк, А. Шестаковский // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |