Наукова періодика України | Communications and communicative technologies | ||
Демченко М. В. Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій / М. В. Демченко // Communications and communicative technologies. - 2019. - Вип. 19. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2019_19_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демченко М. В. Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій / М. В. Демченко // Communications and communicative technologies. - 2019. - Вип. 19. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2019_19_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |