Наукова періодика України Communications and communicative technologies


Демченко М. В. 
Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій / М. В. Демченко // Communications and communicative technologies. - 2019. - Вип. 19. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2019_19_8
  Повний текст PDF - 476.091 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демченко М. В. Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій / М. В. Демченко // Communications and communicative technologies. - 2019. - Вип. 19. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2019_19_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського