![]() | Наукова періодика України | ![]() | Бібліотечний вісник |
Самохіна Ж. Використання інструментарію цифрового маркетингу в діяльності бібліотек / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. - 2024. - № 1. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2024_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самохіна Ж. Використання інструментарію цифрового маркетингу в діяльності бібліотек / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. - 2024. - № 1. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2024_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |