![]() | Наукова періодика України | ![]() | Бібліотечний вісник |
Самохіна Ж. Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. - 2022. - № 3. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2022_3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самохіна Ж. Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. - 2022. - № 3. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2022_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |