![]() | Наукова періодика України | ![]() | Бібліотечний вісник |
Лазоренко Ю. Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_2_7 Висвітлено досвід рекламної діяльності - найбільш ефективного маркетингового засобу просування інтелектуальної продукції, бібліотечно-інформаційних послуг наукових бібліотек аграрних ВНЗ України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазоренко Ю. Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |