Наукова періодика України | Буковинський медичний вісник | ||
Пилипчук В. І. Інноваційні технології в поліпшенні вивчення теми "синдроми гострого живота" студентами 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук // Буковинський медичний вісник. - 2018. - Т. 22, № 1. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2018_22_1_24 Мета дослідження - пошук інноваційних технологій, з метою поліпшення якості навчання студентів 6-го курсу в засвоєнні теми "Синдроми гострого живота", знання якої сприяє якісній діагностиці і лікуванню гострих захворювань органів черевної порожнини. Матеріали одержано, а висновки сформовано на аналізі тимчасової, наскрізної програми з предмета "Хірургія" для 2 - 6-х курсів, розробленої опорною кафедрою хірургії № 4 НМУ ім. О. О. Богомольця, та методі розробки кафедри хірургії № 2 і кардіохірургії теми практичного заняття "Синдроми гострого живота". Узагальнено досвід кафедри хірургії № 2 та кардіохірургії ІФНМУ вивчення студентами 6-го курсу теми "Синдроми гострого живота"; впровадження і удосконалення інноваційних технологій за використання інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення теми, засвоєння якої передбачає шестигодинне заняття і проводиться, на першому етапі, у навчальній кімнаті, де викладач демонструє сучасні інноваційні технології: тест-системи по визначенню рівня знань, розв'язання ситуаційних кейс-системних завдань та мультимедійні презентації клініки, діагностики, визначення патогномонічних симптомів за гострих захворювань органів черевної порожнини. На другому етапі, у тренажерній залі, студенти відпрацьовують основні симптоми та маніпуляції на манекенах. А на третьому етапі, після демонстрації викладачем біля ліжка хворих з різною патологією органів живота, студенти засвоюють вміння обстеження та діагностики синдрому гострого живота, що відповідає певній нозологічній одиниці. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються вирішення кейс-завдань, ігрові та неігрові методи модельованого навчання, а якість знань оцінюється поточним контролем. Висновки: інноваційні технології та інтерактивні методи навчання сприяють більш ефективній практичній підготовці під час вивчення теми "Синдроми гострого живота", демонструючи в 2,5 разу її результативність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пилипчук В. І. Інноваційні технології в поліпшенні вивчення теми "синдроми гострого живота" студентами 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук // Буковинський медичний вісник. - 2018. - Т. 22, № 1. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2018_22_1_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |