Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Марчук А. О. Маркетингові підходи до оптової торгівлі молочною продукцією у Причорноморському регіоні / А. О. Марчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36%281%29__31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марчук А. О. Маркетингові підходи до оптової торгівлі молочною продукцією у Причорноморському регіоні / А. О. Марчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36(1)__31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |