Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Струк Н. С. 
Концептуальні засади розвитку маркетингу партнерських відносин підприємств / Н. С. Струк // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30%281%29__28
  Повний текст PDF - 370.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Струк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Струк Н. С. Концептуальні засади розвитку маркетингу партнерських відносин підприємств / Н. С. Струк // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30(1)__28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Струк Наталія Семенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського