Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Струк Н. С. Концептуальні засади розвитку маркетингу партнерських відносин підприємств / Н. С. Струк // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30%281%29__28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Струк Н. С. Концептуальні засади розвитку маркетингу партнерських відносин підприємств / Н. С. Струк // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30(1)__28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |