Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Бердар М. М. Маркетингова стратегія підприємств харчової промисловості в умовах посилення процесів євроінтеграції / М. М. Бердар // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29%281%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бердар М. М. Маркетингова стратегія підприємств харчової промисловості в умовах посилення процесів євроінтеграції / М. М. Бердар // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29(1)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |