Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Бердар М. М. 
Маркетингова стратегія підприємств харчової промисловості в умовах посилення процесів євроінтеграції / М. М. Бердар // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29%281%29__14
  Повний текст PDF - 378.736 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бердар М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бердар М. М. Маркетингова стратегія підприємств харчової промисловості в умовах посилення процесів євроінтеграції / М. М. Бердар // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_29(1)__14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бердар Маргарита Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського