Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Зеркаль А. В. 
Вплив бенчмаркінгу на ефективність маркетингової діяльності банків / А. В. Зеркаль // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_48
  Повний текст PDF - 178.882 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зеркаль А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зеркаль А. В. Вплив бенчмаркінгу на ефективність маркетингової діяльності банків / А. В. Зеркаль // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_48.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зеркаль Анастасія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського