Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Потапюк І. П. 
Теоретико-методологічні аспекти розроблення маркетингової стратегії підприємства / І. П. Потапюк, М. В. Івченко, Р. В. Склярук // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_17
  Повний текст PDF - 174.394 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Потапюк І.
  • Івченко М.
  • Склярук Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Потапюк І. П. Теоретико-методологічні аспекти розроблення маркетингової стратегії підприємства / І. П. Потапюк, М. В. Івченко, Р. В. Склярук // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Потапюк Ірина Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського