Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Потапюк І. П. Теоретико-методологічні аспекти розроблення маркетингової стратегії підприємства / І. П. Потапюк, М. В. Івченко, Р. В. Склярук // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Потапюк І. П. Теоретико-методологічні аспекти розроблення маркетингової стратегії підприємства / І. П. Потапюк, М. В. Івченко, Р. В. Склярук // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |