Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Бабенко А. Г. Маркетинг персоналу як базис формування HR-бренду регіону / А. Г. Бабенко, А. І. Цибулько // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 15. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_15_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бабенко А. Г. Маркетинг персоналу як базис формування HR-бренду регіону / А. Г. Бабенко, А. І. Цибулько // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 15. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_15_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |