Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Бабенко А. Г. 
Маркетинг персоналу як базис формування HR-бренду регіону / А. Г. Бабенко, А. І. Цибулько // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 15. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_15_29
  Повний текст PDF - 2.191 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бабенко А.
  • Цибулько А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бабенко А. Г. Маркетинг персоналу як базис формування HR-бренду регіону / А. Г. Бабенко, А. І. Цибулько // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 15. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_15_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бабенко Анатолій Григорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського