![]() | Наукова періодика України | ![]() | Причорноморські економічні студії |
Суровцев О. О. Соціальний медіамаркетинг як інноваційний напрям маркетингових комунікацій міжнародних компаній / О. О. Суровцев // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 8. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_8_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Суровцев О. О. Соціальний медіамаркетинг як інноваційний напрям маркетингових комунікацій міжнародних компаній / О. О. Суровцев // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 8. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_8_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |