Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Боцула О. І. Формування екологічного маркетингу в лісовому секторі економіки / О. І. Боцула, О. Л. Головіна // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Боцула О. І. Формування екологічного маркетингу в лісовому секторі економіки / О. І. Боцула, О. Л. Головіна // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |