Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Боцула О. І. 
Формування екологічного маркетингу в лісовому секторі економіки / О. І. Боцула, О. Л. Головіна // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_11
  Повний текст PDF - 321.1 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Боцула О.
  • Головіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Боцула О. І. Формування екологічного маркетингу в лісовому секторі економіки / О. І. Боцула, О. Л. Головіна // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Боцула Олександр Іванович (економічні науки)
  • Головіна Олена Лаврентіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського