Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Шандова Н. В. 
Маркетингові інструменти дослідження бізнес-моделі компанії / Н. В. Шандова, М. В. Ожго // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 6. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_6_32
  Повний текст PDF - 291.56 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шандова Н.
  • Ожго М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шандова Н. В. Маркетингові інструменти дослідження бізнес-моделі компанії / Н. В. Шандова, М. В. Ожго // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 6. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_6_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шандова Наталія Вікторівна (1963–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського