Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Красовська О. Ю. 
Теоретичні засади концепції "маркетинг-мікс" / О. Ю. Красовська // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_4
  Повний текст PDF - 218.73 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Красовська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Красовська О. Ю. Теоретичні засади концепції "маркетинг-мікс" / О. Ю. Красовська // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Красовська Олена Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського