Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Ковшова І. О. 
Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. О. Ковшова, А. В. Кравченко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_3
  Повний текст PDF - 279.875 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковшова І.
  • Кравченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковшова І. О. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. О. Ковшова, А. В. Кравченко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковшова Ірина Олегівна (економічні науки)
  • Кравченко Алла Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського