Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Гарькава В. Ф. 
Інтернет-маркетинг як засіб ефективного управління інноваційним підприємством / В. Ф. Гарькава // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1%282%29__43
  Повний текст PDF - 227.696 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гарькава В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гарькава В. Ф. Інтернет-маркетинг як засіб ефективного управління інноваційним підприємством / В. Ф. Гарькава // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1(2)__43.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського