Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Гарькава В. Ф. Інтернет-маркетинг як засіб ефективного управління інноваційним підприємством / В. Ф. Гарькава // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1%282%29__43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гарькава В. Ф. Інтернет-маркетинг як засіб ефективного управління інноваційним підприємством / В. Ф. Гарькава // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1(2)__43. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |