Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Лозовська Г. М. Аналіз ефективності заходів мерчандайзингу та їх роль у стратегії розвитку торговельного підприємства / Г. М. Лозовська // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лозовська Г. М. Аналіз ефективності заходів мерчандайзингу та їх роль у стратегії розвитку торговельного підприємства / Г. М. Лозовська // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |