Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Лозовська Г. М. 
Аналіз ефективності заходів мерчандайзингу та їх роль у стратегії розвитку торговельного підприємства / Г. М. Лозовська // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_5
  Повний текст PDF - 440.154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лозовська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лозовська Г. М. Аналіз ефективності заходів мерчандайзингу та їх роль у стратегії розвитку торговельного підприємства / Г. М. Лозовська // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лозовська Ганна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського