Наукова періодика України Вісник Київського національного університету культури і мистецтв


Завадинська О. Ю. 
Інноваційні маркетингові методики підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу / О. Ю. Завадинська // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 137-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_12
  Повний текст PDF - 314.987 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Завадинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Завадинська О. Ю. Інноваційні маркетингові методики підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу / О. Ю. Завадинська // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 137-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського