Наукова періодика України Вісник Київського національного університету культури і мистецтв


Григорчук Т. В. 
Сучасні тенденції розвитку маркетингу на вітчизняному ринку вищої освіти / Т. В. Григорчук // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_11
  Повний текст PDF - 326.931 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григорчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григорчук Т. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу на вітчизняному ринку вищої освіти / Т. В. Григорчук // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського