Наукова періодика України | Socio-cultural management journal | ||
Григорчук Т. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу на вітчизняному ринку вищої освіти / Т. В. Григорчук // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорчук Т. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу на вітчизняному ринку вищої освіти / Т. В. Григорчук // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Менеджмент соціокультурної діяльності. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2018_1_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |