Наукова періодика України Бізнес Інформ


Коломієць Г. М. 
Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, В. Г. Штучний, Н. Б. Сущенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_53
Цифровій економіці властиве докорінне вдосконалення бізнес-процесів, поява нових бізнес-моделей, обумовлена суттєвою зміною поведінки господарюючих суб'єктів. Ефективна трансформація маркетингу як діяльності з управління попитом потребує не тільки усвідомлення нових тенденцій ринкових змін, а й урахування швидкості перетворень у різних цільових сегментах. Ключовим у перетвореннях маркетингу є принцип похідних змін, втілення новітніх технологій залежно від освоєння та застосування інновацій клієнтами, усвідомлення поступовості в розширенні трансформаційних рамок. Швидкість технологічних змін задає темпи аналізу впливу цифрових технологій на господарські процеси. Світові тенденції розвитку цифрової економіки проявляються і в Україні, але темпи перетворень відрізняються. Попри розповсюджені погляди, активне використання Інтернету, соціальних мереж, мобільних пристроїв охоплює не тільки молодіжну аудиторію, а й споживачів старшого віку. Інтернет усе більше стає головним каналом бізнес-комунікацій. Правильно побудована комунікація та можливості постійного зв'язку зі споживачем приверне до бізнесу очікувану увагу свого споживача. В умовах динамічних змін технологічного устрою виникають обмеження суб'єктивного порядку в перетворенні цифрових технологій в ефективний засіб маркетингу. Інформаційна база споживчого вибору, яка включає не тільки інформацію про товар чи послугу, а вже існуючий споживчий досвід, значно збільшується, збільшуються й витрати споживача на прийняття рішення. З'явилася та набуває обертів індустрія ІТ-послуг для маркетингу, для оптимізації витрат компаній і клієнтів, але сприйняття пріоритетів її вдосконалення різниться у маркетологів та ІТ-фахівців. Ці тенденції визначають імперативи та перешкоди трансформації маркетингу в цифровій економіці.
  Повний текст PDF - 891.747 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коломієць Г.
  • Меленцова О.
  • Штучний В.
  • Сущенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коломієць Г. М. Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, В. Г. Штучний, Н. Б. Сущенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коломієць Ганна Миколаївна (економічні науки)
  • Меленцова Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського