Наукова періодика України Бізнес Інформ


Жегус О. В. 
Розвиток маркетингового інструментарію дослідження інтересів ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти / О. В. Жегус, Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 354-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_52
Упровадження маркетингової концепції в управління закладами вищої освіти потребує розвитку сучасного інструментарію дослідження суб'єктів ринку продуктів вищої освіти. З цією метою розроблено науково-методичний підхід до виявлення міри розриву сприйняття компетентностей фахівців з вищою освітою з позиції ключових стейкхолдерів, який грунтується на визначені: інтегральних оцінок важливості та задоволеності компетентностями (для випускників та роботодавців), важливості та можливостей набуття компетентностей (для студентів і викладачів); міри розриву сприйняття компетентностей; ідентифікації міри розриву сприйняття компетентностей і визначенні типу управлінського рішення. За результатами проведених досліджень встановлено суттєві розбіжності в сприйнятті ключовими стейкхолдерами жорстких (професійних) компетентностей: теоретичних знань за фахом і практичних професійних навичок; помірну міру розриву сприйняття щодо володіння спорідненою професією та здатності вирішувати професійні проблеми. Зроблено висновок щодо невідповідності підготовки фахівців у закладах вищої освіти сучасним вимогам ринку праці та трансформаціям, що відбуваються. На основі одержаних результатів розроблено практичні рекомендації щодо формування унікальної пропозиції освітніх продуктів за складовими "продукт", "процес", "персонал".
  Повний текст PDF - 668.488 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жегус О.
  • Савицька Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жегус О. В. Розвиток маркетингового інструментарію дослідження інтересів ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти / О. В. Жегус, Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 354-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жегус Олена Валентинівна (економічні науки)
  • Савицька Наталя Леонідівна (економічні науки)
  • Савицька Наталія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського