Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шерстенников Ю. В. Оптимізація закупівель сировини та рекламної кампанії підприємства / Ю. В. Шерстенников, M. А. Кожем'яка // Бізнес Інформ. - 2019. - № 8. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_8_15 Розроблено один з методів імітаційного моделювання логістичної системи (ЛС) підприємства. Мета роботи - використовуючи підхід Дж. Форрестера, розробити економіко-математичну модель виробничої діяльності підприємства з урахуванням усіх основних ланок ЛС, починаючи зі складу сировини; застосувати розроблену модель для одночасної оптимізації закупівель сировини та тривалості рекламної кампанії. Сформульовано систему рівнянь, що описують ЛС підприємства. Імітаційне моделювання реалізоване за допомогою системи математичних рівнянь, покладених в основу комп'ютерних програм, що дозволило провести моделювання роботи ЛС у режимі "імітації" структури з урахуванням параметрів ЛС. Сформульовано оптимізаційну задачу визначення максимуму економічної ефективності як функції параметрів, що визначають закупки сировини та терміни рекламної кампанії. Виконано розрахунки часової динаміки всіх темпів логістичної системи (виробництва, перевезень), а також динаміки рівнів товару на оптовому складі та в мережі роздрібної торгівлі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шерстенников Ю. В. Оптимізація закупівель сировини та рекламної кампанії підприємства / Ю. В. Шерстенников, M. А. Кожем'яка // Бізнес Інформ. - 2019. - № 8. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_8_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |