Наукова періодика України Бізнес Інформ


Хаустов М. М. 
Теоретичні аспекти проведення рекламних кампаній у мережі Інтернет / М. М. Хаустов // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 350-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_7_50
Досліджено теоретичні аспекти проведення рекламних кампаній у мережі Інтернет. Проаналізовано визначення сутності поняття "реклама" в законодавстві та роботах науковців. Визначено функції реклами. Розглянуто види і типи реклами. Зазначено, що на сучасному етапі реклама тісно пов'язана з рекламними кампаніями та є їх складовим елементом. Проаналізовано визначення сутності поняття "рекламна кампанія" в роботах науковців. Розглянуто еволюцію цілей проведення рекламних кампаній. Проаналізовано класифікацію видів рекламних кампаній. Наведено загальну структурно-функціональну модель рекламної кампанії. Доведено, що останнім часом постійно зростає популярність застосування мережі інтернет для здійснення рекламних кампаній. Проаналізовано сутність та особливості Інтернет-реклами. Розглянуто динаміку розвитку ринку Інтернет-реклами України. Доведено, що розвиток ринку Інтернет-реклами в Україні відображує загальносвітові тенденції та показує сталу позитивну динаміку. Проаналізовано особливості найбільш поширених типів та видів Інтернет-реклами. Визначено, що вибір моделі рекламної кампанії та виду реклами в мережі Інтернет залежить від маркетингової стратегії компанії та, відповідно, цілей рекламної кампанії, продукту, що виступає її об'єктом, і цільової аудиторії.
  Повний текст PDF - 550.811 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хаустов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хаустов М. М. Теоретичні аспекти проведення рекламних кампаній у мережі Інтернет / М. М. Хаустов // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 350-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_7_50.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського