Наукова періодика України Бізнес Інформ


Проскурніна Н. В. 
Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 308-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_42
Побудовано концепцію трансформування функцій маркетингу операторів роздрібної торгівлі на засадах інноваційної економіки. Зазначено, що в основі інноваційного розвитку оператора роздрібної торгівлі лежить побудова такої маркетингової моделі господарювання, яка сприятиме підвищенню результативності та якості послуг, що надаються. Визначено основні засади та ознаки національної інноваційної економіки. Запропоновано концептуальну схему трансформації маркетингових функцій операторів роздрібної торгівлі. Простежено трансформацію маркетингових функцій у роздрібній торгівлі із застосуванням бізнес-моделі О. Остервальдера. Запропоновано трансформацію маркетингової діяльності операторів роздрібної торгівлі розглядати як: трансформацію маркетингового середовища; трансформацію підходів до управління; трансформацію маркетингових технологій відповідно до вимог інноваційної економіки. Обгрунтовано необхідність розробки бізнес-моделі для реалізації розробленої концепції, наведено основні функціональні блоки. Запропоновано сучасні маркетингові інструменти, які дозволяють залишатися операторам роздрібної торгівлі конкурентоспроможними та передбачати потреби споживачів. Наведено основні сучасні тенденції трансформації функцій маркетингу в умовах інноваційного розвитку роздрібної торгівлі.
  Повний текст PDF - 413.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проскурніна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проскурніна Н. В. Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 308-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Проскурніна Надія Вікторівна (1982–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського