Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Болотіна Є. В. Організація продажу туристичних послуг / Є. В. Болотіна, О. О. Волошина, О. В. Шубна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_30 Проаналізовано ефективність організації продажів туристичних послуг: напрямку, який залишається "вузьким місцем" для більшості вітчизняних туркомпаній. Діяльність туристичних підприємств не обмежується лише створенням високоякісного туристичного продукту і правильним встановленням ціни на нього. Необхідно ще й відповідним чином довести цей продукт до кінцевого споживача-туриста і забезпечити його доступність на цільовому ринку. Для забезпечення ефективної реалізації туристичних послуг турпідприємство повинно ефективно організувати продаж туристичного продукту. Організація продажу повинна визначати типи посередників та їх роль в ланцюжку збуту, можливості опту та роздробу, потреби в обслуговуванні після продажу, раціональну структуру методів і каналів продажу, структуру ціни для кінцевого покупця. Виходячи з цього можна впевнено говорити про виняткову актуальність управління та організації системи продажів у сучасному туризмі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Болотіна Є. В. Організація продажу туристичних послуг / Є. В. Болотіна, О. О. Волошина, О. В. Шубна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |