Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Пчелянська Г. О. Маркетингові підходи до формування агропродовольчого ринку / Г. О. Пчелянська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_26 Визначено агропродовольчий ринок з точки зору маркетингу, дослідження його розвитку та стану продовольчого забезпечення в Україні, формулювання сучасних маркетингових концепцій розвитку агропродовольчого ринку. Визначено, агропродовольчий ринок з точки зору маркетингу - це сукупність двох підсистем, перша з яких представлена реальними та потенційними суб'єктами, що формують пропозицію, а друга - це реальні та потенційні суб'єкти, як забезпечують попит на агропродовольчу продукцію. Встановлено, що на агропродовольчому ринку пропозиція на основні види товарів реалізується за рахунок внутрішнього виробництва, а попит формується внутрішніми та зовнішніми покупцями. Обгрунтовано, що сучасна концепція маркетингу (холістичний маркетинг) агропродовольчого ринку має характеризуватися такими складовими елементами, як: соціальна відповідальність, "зелений маркетинг", маркетинг партнерських стосунків, інтегрованість маркетингової діяльності, та приносити значні переваги для споживачів, суспільства та партнерів суб'єктів ринку. Визначено, що діяльність суб'єктів агропродовольчого ринку має здійснюватися на засадах "зеленого" маркетингу, що забезпечує охорону навколишнього середовища та високу якість продовольства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пчелянська Г. О. Маркетингові підходи до формування агропродовольчого ринку / Г. О. Пчелянська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |