Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Салюк А. П. Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості / А. П. Салюк, Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Салюк А. П. Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості / А. П. Салюк, Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |