Наукова періодика України Бізнес Інформ


Салюк А. П. 
Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості / А. П. Салюк, Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_40
  Повний текст PDF - 364.319 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Салюк А.
  • Холодний Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Салюк А. П. Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості / А. П. Салюк, Г. О. Холодний // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Холодний Геннадій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського