Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Разінькова М. Ю. Сучасні маркетингові тенденції і підходи до надання туристичних послуг / М. Ю. Разінькова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_41 З'ясовано сучасні маркетингові тенденції і підходи до надання туристичних послуг. Розкрито сучасні маркетингові тренди та підходи у сфері туристичних послуг. Описано інноваційні концепції туристичного маркетингу, що містять: уподібнення туристичного маркетингу та маркетингу сфери послуг, що обумовлено існуванням споріднених рис; орієнтування маркетингу туризму на попит, тобто на потреби та побажання клієнтів; велику міру зв'язку між туристичним маркетингом на макро- та мікрорівнях. Показано впровадження туристичними операторами типів маркетингу та наведено модель імплементації програм маркетингу туристичного оператора впродовж життєвого циклу. Визначено, що до тенденцій сучасного маркетингу туризму необхідно додати: зміни поведінки людей, які користуються послугами туризму, з-поміж яких необхідно виокремити індивідуалізацію попиту, екологізацію мислення, а також зміну тривалості та частоти мандрівок; розповсюдження маркетингу відносин зі споживачами; нероздільність із сучасними туристичними організаціями інтернет-маркетингу; комп'ютеризація і технологізація бізнесу у сфері туризму; на рівні країн - слабку результативність вітчизняного маркетингу піару туризму, а також регрес попиту на туристичні послуги. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Разінькова М. Ю. Сучасні маркетингові тенденції і підходи до надання туристичних послуг / М. Ю. Разінькова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |