Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Жегус О. В. Методологія та результати діагностики маркетингової діяльності закладів вищої освіти в Україні / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 400-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_58 Представлено авторську методологію діагностики маркетингової діяльності ЗВО, яка включає розроблену структурно-логічну схему підготовки та проведення, в основі якої лежить метод морфологічного аналізу та бальних оцінок. З використанням наданої методології здійснено глибокий і конструктивний аналіз характеристик результативності маркетингової діяльності ЗВО, підсистем маркетингу, одержано інформацію для визначення початкових умов і розробки відповідних управлінських рішень щодо її покращення. За результатами проведеного аналізу узагальнено вітчизняний досвід маркетингової діяльності ЗВО та визначено її рівень, особливості та проблеми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жегус О. В. Методологія та результати діагностики маркетингової діяльності закладів вищої освіти в Україні / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 400-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |