Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Ніфатова О. М. Забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова, П. М. Дудко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 2. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_2_17 Сформовано систему забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу (ІСБ), що є необхідною умовою подолання протиріч у структурах управління, формуванні системи зв'язків і відносин між бізнес-одиницями, які відбуваються в процесі інтеграції під впливом внутрішніх і зовнішніх факторів розвитку. Обгрунтовано та доведено, що регулювання бізнес-процесів в інтегрованих бізнес-системах необхідно будувати на основі синтезування системного, субстратного та процесного підходів. Сформована системи забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу базується на моделюванні бізнес-процесів брендингу ІСБ за методологією IDEF0. Покрокові дії відповідно до послідовності робіт забезпечення регулятивного управління брендами ІСБ надають можливість адекватно оцінити бренди бізнес-одиниць, які інтегруються, що дозволить сформувати сильний конкурентний портфель брендів, а також створити в ньому синергію, яка додасть бізнесу ІСБ маневреності та гнучкості в мінливих умовах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ніфатова О. М. Забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова, П. М. Дудко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 2. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |