Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Новіков Д. Ф. Соціальна відповідальність маркетингу на ринку промислових підприємств / Д. Ф. Новіков // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_52 Розглянуто один із основних напрямів маркетингової діяльності промислового підприємства - соціальну відповідальність маркетингу. Показано відмінні риси промислового та споживчого ринків і закономірності формування в їх діяльності соціальної відповідальності маркетингу. Проаналізовано діяльність трьох підприємств, що працюють на промисловому ринку: інжинірингової компанії, підприємства з випуску гірничодобувної техніки та підприємства з випуску підйомно-транспортного устаткування. Показано, що рівень соціальної безвідповідальності маркетингу на підприємствах, які працюють на промисловому ринку, мінімальний, а причини безвідповідальності на підприємствах промислового й споживчого ринків різні. Жодне з цих підприємств за останні 10 років не платило штрафи за невідповідність заявленого рівня якості своєї продукції, тому що дорожить своєю репутацією та не йде на риск втрати замовників. Уточнено визначення "соціальної відповідальності промислового маркетингу", яке полягає в необхідності мінімізації відхилення від діючої технології виробництва. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Новіков Д. Ф. Соціальна відповідальність маркетингу на ринку промислових підприємств / Д. Ф. Новіков // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |